smartasses

Direktlänk till inlägg 21 januari 2016

Photos

Av Tova Hanna - 21 januari 2016 17:27

Jag har tänkt att skriva ett nytt inlägg i många dagar nu men kunde inte komma på vad jag skulle skriva. I brist på annat vill jag lägga upp mina bilder som jag har tagit. Jag har ett stort intresse att fotografera saker, precis som med läsningen. Jag läser gärna fantasyböcker men fotar gärna naturer. En stor kontrast kanske? Inte vet jag, men det gör mig lycklig i vilket fall och det är huvudsaken. I och med min depression och ångest mår jag för det mesta skit. Hanna, min pappa, böcker och fotograferingen har hjälpt mig mycket. Jag mår fortfarande dåligt, men jag får bra hjälp för att kanske komma ur det. Vem vet? Vi får se hur framtiden ser ut när den kommer :)

 

Xoxo

tovalito

 

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tova Hanna - 26 mars 2016 14:22

Jag vill berätta en sak för er. Jag absolut älskar att titta på bilar. Jag, pappa och min farbror var uppe på Elmias bilmässa och den var awesome! Hittade massvis fantastiska bilar. Bland annat en bil min lillasyster tycker är fin då det är frost (fr...

Av Tova Hanna - 4 mars 2016 05:55

Ledsen för att vi är så dåliga på att uppdatera. Men just nu har det hänt så jävla mycket. Speciellt med T. Hon mår jäkligt dåligt men förhoppningsvis blir det bättre, men hon är inte så säker på det själv om hon ska vara ärlig. Även H har det jäklig...

Av Tova Hanna - 20 februari 2016 16:51

Den senaste tiden har jag inte precis mått särskilt bra. Det är mycket med skolan (andra skulle antagligen inte tyckt det) och medicinen strular. Men tack vare det så har jag börjat lyssna mycket på låtar som på något sätt handlar om Alice i Underlan...

Av Tova Hanna - 5 februari 2016 14:00


Skulle köra mopen en runda och råkade trilla med den, smart jag är som råkar gasa samtidigt som jag ska svänga i en snäv kurva. Men jag klarade mig bra med några blåmärken bara. Har egentligen redan slutat skolan men H slutar inte förrän vid tre så m...

Av Tova Hanna - 5 februari 2016 06:36


Eller hur den nu går. Jag vet att vi inte bloggat på ett tag men det har hänt saker i både mitt och H's liv som vi har fått ta tag i först. Min depression är jobbig och jag har fått en crush på en kille? omg att jag ens erkänner det. Grejen är att ki...

Presentation

Vi skriver våra känslor och allt annat skit vi vill. Har ni frågor eller bara vill skriva till oss, kommentera och vi svarar förstås. Det kan vara allt mellan himmel och jord....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards