smartasses

Alla inlägg under mars 2016

Av Tova Hanna - 26 mars 2016 14:22

Jag vill berätta en sak för er. Jag absolut älskar att titta på bilar. Jag, pappa och min farbror var uppe på Elmias bilmässa och den var awesome! Hittade massvis fantastiska bilar. Bland annat en bil min lillasyster tycker är fin då det är frost (frozen) mönster på den. Lägg upp någon bild på den och antagligen någon annan bil också. Vi var där runt fyra timmar skulle jag tro så blev trött. Det roligaste var nästan när vi åkte hem. Köerna till mässan var långa, det fanns till och med människor som parkerade sina bilar vid motorvägen och gick dit ?. Och såklart alla gratissaker och tröjorna vi köpte var awesome. Sen köpte vi även viltfläsk, vilken var så jävla god. Så jag rekommenderar verkligen att man åker om man har tid och råd till det.

En annan sak som jag ville berätta. Jag svär jäkligt mycket, speciellt när jag pratar så vill ni att jag slutar kommentera. Ska se om jag kan få H att blogga om sin resa eller inte

xoxo
tovalito

Av Tova Hanna - 4 mars 2016 05:55

Ledsen för att vi är så dåliga på att uppdatera. Men just nu har det hänt så jävla mycket. Speciellt med T. Hon mår jäkligt dåligt men förhoppningsvis blir det bättre, men hon är inte så säker på det själv om hon ska vara ärlig. Även H har det jäkligt jobbigt men vi kommer att ta oss ur det förhoppningsvis. Men förvänta er ett inlägg från T idag för hon ska försöka lägga ut ett.

Kramar från idioterna ??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi skriver våra känslor och allt annat skit vi vill. Har ni frågor eller bara vill skriva till oss, kommentera och vi svarar förstås. Det kan vara allt mellan himmel och jord....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards